Ahmad Tea of London - елексир за душата ~ ...A Spoonful of Happiness

понеделник, 20 януари 2014 г.

Здравейте, в тази "рубрика" ще споделям полезни неща, които в течение на времето съм открила и които са ми улеснили живота. Също така различни тайни и съвети в кухнята, мои любими продукти или просто всичко, което смятам, че ще ви е от 
 полза. Разбира се ще очаквам и вашите съвети, идеи и хрумвания в полето за коментари по-долу за да си помогнем и да се обогатим взаимно. Защото нали знаете, че готвенето е много по-забавно, когато има с кого да го споделиш.. :))))

 Днес реших да ви разкажа за едни от любимите ми чайове, които освен, че са много полезни са и изключително вкусни. И тъй като тъкмо започва да се усеща зимата при мен в София, а и гриповете върлуват навсякъде напоследък, мисля че съм уцелила подходящият момент.

* * * * * * * * * * * *
Представям ви изкушенията на Ahmad Tea of London. Пробвала съм няколко различни вида от тази марка, но имам два най-любими. Това са този с ройбос и канела /вляво/ и черен чай с праскова и маракуя /вдясно/.

Първо искам да кажа няколко думи за чайовете от този бранд като цяло. Ahmad Tea e английски луксозен чай /компанията, която го произвежда е основана на family-based business, което би трябвало да свидетелства за дълги традиции в производството и съответно в неговото качество/. Това, което мен ме впечатли е голямото изобилие от блендове /билкови и плодови, зелен чай, класически черен чай и плодов черен чай/ както и различните варианти в които се продава /малка кутия - 20бр, 25бр, 50бр, пакети 100бр, пакети с подарък сладко, метални кутии в различни размери /с не филтриран чай - тоест не в пакетчета/ и дори различни празнични варианти като последния беше в метална кутия, която благодарение на малка ръчка отстрани се превръщаше в удивителна музикална кутия/. Има и най-различни подаръчни комплекти.
Недостатък за мен е това, че в България мога да намеря много малка част от това голямо разнообразие.

 А сега няколко думи за чайовете, които аз имам. Цената на моята кутия, която е с 20бр филтрирани пакетчета чай е 4лв. Много ми харесва това, че има специални отвори отстрани и не е нужно да се отваря цялата кутия, която е много красива. Също така алуминиевите опаковки, в които е сложен чая наистина запазват свежестта и аромата, а така предполагам и високото му качество. Личи си, че както опаковките, така и кутиите са изработени много внимателно и на човек му е чак неудобно да ги отвори или намачка.

Друг голям плюс е че могат да се пият както топли, така и студени /бях малко скептична за студения вариант, но всъщност много ми допадна/. Вкусът е много наситен, а ароматът се усеща изключително силно /за пример ще дам чая с ройбос и канела - имам чувството, че пия сладкиш, а не чай../
Когато го пия топъл:
1. Слагам чаша с вода в микровълновата на минута и половина
2. Слагам пакетчето в чашата /пакетчето има тежка долна част и потъва веднага, не е нужно да го натискам с лъжица/ и захлупвам с чинийка.
3. След 2-3 минути след като се е запарил, изхвърлям пакетчето /без да го изстисквам!/ и слагам мед и лимон на вкус.

И в крайна сметка най-добрият вариант да се убедите в качествата на един чай е да го пробвате. След това ще очаквам мнения и препоръки, кои други видове от този бранд са хубави /тъй като аз съм имала възможността да пробвам само 3-4 вида/. Пускам и линкче към сайта на Ahmed Tea London, ако искате да го разгледате. ЦЪК

Благодаря и помнете, че никога не е късно за чаша хубав чай !

Tagged:

6 коментара:

  1. Здравейте! Тъкмо пия чаша от този ароматен чай.И на мен ми е любим Rooibos&Cinnamon,но също и Winter charm.Добър английски чай сцена съответстваща на качеството.Но имам сериозна забележка към начина Ви на приготвяне на чая :) .Хубаво е водата да е изворна.В никакъв случай не я загрявайте в микровълнова фурна.Аз изхвърлих моята отдавна.Запярвам чая за 5 мин.Слагам малко захар,не мед.Медът променя перфектно балансирания вкус.Лимонът също.Това е английски чай и може да прибавите само малко кондензирано мляко или течна животинска сметана.Гарантирам перфектен вкус!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей. Много благодаря за чудесния пост. Пробвала ли си Жасмин Романс, че го загледах и се чудя дали е хубав?

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм, но ако го пробвате, моля ви да споделите мнение, защото и аз съм го заглеждала не веднъж...

    ОтговорИзтриване
  4. пробвал съм повечето варианти, които сепредлагат в България - някои не ми допадат, като например с киви, малина, нар, но ако си направите чая с малина, нар, киви с мляко.. вкусът е уникален:)) бих казал, че любимите ми са Ърл Грей, цейлонски, канела и роюбос, жасмин..

    ОтговорИзтриване
  5. Вие наред ли сте. Не стига, че чая струва 5 лева, ами на всичкото отгоре е и гаден на вкус. Чай Биобронхо струва 1.50лв. и много по качествен от тази пумия. Благодаря за вниманието

    ОтговорИзтриване
  6. v kolko ml voda se pravi?

    ОтговорИзтриване

...A Spoonful of Happiness © 2013 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org