Почти традиционна зеленчукова супа ~ ...A Spoonful of Happiness

петък, 17 януари 2014 г.

Когато навън е зима и си мръзнал цял ден в студа, какво по-хубаво от това да се прибереш на топло вкъщи. Може би само една топла супичка, която да те чака на масата. Поне аз си представям така завършека на деня. Но това е все пак в идеалния вариант. В моя случай, обаче, картинката е по-различна. Аз съм болна, приятелят ми също и докато си подсмърчаме и кашляме заедно, реших да забъркам нещо набързо, което да ни стопли и да даде тласък на имунната ни система да престане да играе на пасианс и да се задейства. Претършувах хладилника набързо и установих, че имам ПОЧТИ всичко за зеленчуковата си супа и няколко неща, за които ще се наложи да импровизирам. Затова нека ви покажа как направих моята "Почти традиционна зеленчукова супа" и ако ви хареса и така се случи, че и вашата имунна система е решила да си вземе почивен ден /седмица/ може да я пробвате.

Какво ще ви е необходимо:

 ♣  4 средно големи картофа
 ♣  1-2 моркова
 ♣  1 глава лук
 ♣  1 домат /или доматено пюре/
 ♣  Микс сушени зеленчуци на Пикантика
 ♣  2 пакета супа-чаша Маги - пилешка супа с фиде
 ♣  Сол
 ♣  Подправка пикантина или десет зеленчука


 *****************************
    Как да си я приготвите:

1. Обелваме картофите, измиваме ги и ги нарязваме на кубчета. Морковите нарязваме на полумесеци /след като сме ги изчистили/, а лука нарязваме на ситно.

 2. Сипваме вода в средно-голяма тенджера и я оставаме да заври. След като водата заври слагаме едновременно лука и морковите /аз слагам моркова първо и след 2 минути лука, но мисля, че това си е някаква моя глупост - принципно едновременно/.

3. Оставяме ги за 10-15 минути и след това добавяме и картофите. Аз на този етап слагам и малко сол и подправка пикантина или десет зеленчука /в сегашния случай по-малко и от двете/ и две-три лъжици от микса със сушените зеленчуци /това го правя защото ми липсваха чушки и зелени треви, но ако ги имате пресни - винаги са за предпочитане./

4. След като видим, че картофите са почти готови /аз ги опитвам с вилицата, но може и по телепатичен път да става - така го прави приятелят ми/ слагам няколко лъжички от доматеното пюре и двете пакетчета от супата-чаша на Маги /в тези с пилешкото има фиде, което е още едно нещо, което ми липсваше, освен бульона, чиито заместител станаха/.
 5. След като картофите са готови оставаме да покъкри супата на много слаб огън за още няколко минути за да омекне фидето ни и сме готови.
Сервираме с много любов и пожелание да сме здрави, щастливи и да намираме по нещо хубаво всеки един ден, дори и в най-мрачния ! :)

Tagged:

2 коментара:

  1. Много полезно! Пробвах я още тази вечер, но замених Магито от пиле на сирене и пак се получи! Страхотен блог, продължвай!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че е влязла в употреба. Винаги съм смятала, че експериментите са ключа към едно хубаво ястие. :)

    ОтговорИзтриване

...A Spoonful of Happiness © 2013 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org