Предястие "Глория" ~ ...A Spoonful of Happiness

сряда, 15 януари 2014 г.

Здравейте, ранобудници !
За последните две денонощия съм спала само 3 часа /имах сериозен устен изпит/ и явно покрай всичките притеснения сънят съвсем ме е оставил. Това обаче искам да ви кажа, че съвсем не е полезно /трябва да се спи поне 6-7 часа на ден за да сте отпочинали и да имате енергия за новия ден/ - тоест аз не съм добър пример. Ха-ха. Добрата новина е че когато не мога да заспя ме обхваща нуждата да правя нещо и реших, че понеже през деня заради изпита нямах време да кача рецепта, сега да го направя.

Това е едно предястие, с което моят приятел ме изненада една вечер. По принцип той го беше приготвил с пилешко филе, което беше нарязал на парченца и сложил малко преди останалите неща, което се оказа много хубава вечеря. Но може и да се приготви без месото във варианта, който аз сега ще ви покажа и да се използва като предястие или за гарниране към месо или каквото друго се сетите. 
 
Изключително леко и вкусно ястие. Надявам се да ви хареса. Ако имате въпроси ще се радвам да ги оставите в полето за коментари отдолу и аз ще се постарая да ви отговоря и да бъда максимално полезна. А ето и как да си го приготвите.

********************

       Продукти:

   250 до 500гр гъби
   2/3 тиквички
   1/2 краставици
   Половин глава лук
   Соев сос – не солен


Начин на приготвяне:

Предварителна подготовка:

 Гъбите се измиват хубаво и се нарязват на малки парченца. Тиквичките се нарязват на полумесеци, а краставиците на кръгчета. Лука се нарязва на ситно.

 

Готвене:

В дълбок тиган на средна към висока температура първо се запържват тиквичките,  докато започнат да омекват. Пържи се само със соев сос, не се използва никакво олио. Към тях се добавя лука и гъбите, които се пържат в соевия сос с другите неща, докато станат почти готови. След това се добавят краставиците и всичко се дозапържва до омекване, но не прекалено на краставиците. Посолява се по желание или ако соевият сос е твърде безсолен.

 1.

 2.

 3.

Готовото предястие:

Tagged:

0 коментара:

Публикуване на коментар

...A Spoonful of Happiness © 2013 | Powered by Blogger | Blogger Template by DesignCart.org